Wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie

SWOCC zoekt (junior) bureaumanager!

Wil jij een volgende stap zetten waarbij je kunt organiseren, coördineren én leren over merken en communicatie? In deze functie ben jij het organisatorische hart van onze stichting. Je ondersteunt het team op het gebied van personeelsbeleid, relatiebeheer, financiële administratie, en draagt bij aan de promotie en groei van SWOCC.

Lees meer

SWOCC Selectie – nu ook te beluisteren

Geen tijd om vakliteratuur door te ploegen, maar wél benieuwd naar de nieuwste wetenschappelijke inzichten over merken en communicatie? Luister dan naar de SWOCC Selectie: een slimme en toegankelijke audioreeks waarin we het meest relevante en recente wetenschappelijke onderzoek  bespreken.

Lees meer

Customer-Based Brand Equity (CBBE)

Piet Hein Coebergh gaat in gesprek met Doortje Kok van EIFFEL over het CBBE-model van Keller en hoe dit merken helpt stap voor stap waarde op te bouwen door ervaringen, emoties en betrokkenheid te versterken. Ze bespreekt hoe het model in de praktijk wordt gebruikt om zowel interne als externe merkbeleving te verbeteren.

Lees meer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.