Wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie

SWOCC Selectie – nu ook te beluisteren

Geen tijd om vakliteratuur door te ploegen, maar wél benieuwd naar de nieuwste wetenschappelijke inzichten over merken en communicatie? Luister dan naar de SWOCC Selectie: een slimme en toegankelijke audioreeks waarin we het meest relevante en recente wetenschappelijke onderzoek  bespreken.

Lees meer

Duurzaamheid 3.0: Degrowth als kans voor een sterk merk

Terwijl het idee van degrowth, oftewel economische krimp ten behoeve van ecologische en sociale duurzaamheid, nogal sceptische reacties kan oproepen, wil ik in deze blog laten zien hoe je als communicatieprofessional de groeiende aandacht voor degrowth in jouw voordeel kunt laten werken.

Lees meer

SWOCC zoekt nieuwe bureaumanager!

In deze functie staat coördinatie centraal.  De bureaumanager wordt verantwoordelijk voor het overzicht binnen de organisatie, waaronder de financiën, administratieve en organisatorische taken. In deze uitdagende, dynamische functie heb je een breed takenpakket en is elke dag anders.

Lees meer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.