Esther Overmars is partner en strategy director bij creatief bureau Here. Sinds 2018 is ze bestuurslid van SWOCC en vorig jaar verscheen daar haar eigen onderzoek, 89 – Purpose Oriëntatie, waarin ze de oorsprong en betekenis van purpose in het bedrijfsleven verkent. Daarnaast is Esther betrokken bij de Effie Awards als onderdeel van de stuurgroep en hoofdjury.
Het nieuwste SWOCC Trendrapport krijgt volop media-aandacht. Vanaf 28 mei lees je hoe merken kunnen navigeren in een tijd vol paradoxen – van AI tot inclusie. Ontdek zes strategische dilemma’s die jouw merk raken. Wetenschappelijk onderbouwd en onmisbaar voor elke merkprofessional. Binnenkort ook beschikbaar tijdens het 30 jaar SWOCC jubileumevent.
Fons van Dyck is onafhankelijk merkadviseur. Hij stond een kwarteeuw aan het hoofd van de strategische denktank Think BBDO in Brussel. Hij doceert aan de Vrije Universiteit Brussel en is auteur van meerdere boeken over merken en communicatie. In zijn laatste boek, De toekomst is terug, beschrijft hij wat de nieuwe tijdsgeest betekent voor consumenten en merken.