Wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie

De ecologische handafdruk: preach what you practice

Wie duurzaam leeft, inspireert anderen – toch? In de praktijk blijkt het ingewikkelder. We kopen tweedehands, eten plantaardig en fietsen naar werk, maar houden die keuzes vaak voor onszelf. Waarom? Omdat we bang zijn hoe anderen reageren. Bang om moralistisch, betweterig of zelfs hypocriet gevonden te worden. Die sociale drempels zorgen voor een personal-relational disconnect.

Lees meer

Vacature: Communicatiemedewerker

Houd jij van merken en communicatie? Heb jij een vlotte pen en een creatieve geest? Ben jij een organisatietalent? Dan is deze functie je op het lijf geschreven! Als communicatiemedewerker ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve communicatiestrategieën, het promoten van onze events, en het versterken van het merk SWOCC.

Lees meer

SWOCC In Gesprek: Wat als je medewerkers je sterkste merkdragers zijn?

In de eerste editie van SWOCC In Gesprek duiken we in employee advocacy. Communicatieonderzoeker Ellen Soens en praktijkexpert Ilse Weijland bespreken wat werkt, wat schuurt en wat écht nodig is om medewerkers te inspireren tot oprecht en blijvend merkambassadeurschap.

Lees meer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.