Wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie

SWOCC Selectie – nu ook te beluisteren

Geen tijd om vakliteratuur door te ploegen, maar wél benieuwd naar de nieuwste wetenschappelijke inzichten over merken en communicatie? Luister dan naar de SWOCC Selectie: een slimme en toegankelijke audioreeks waarin we het meest relevante en recente wetenschappelijke onderzoek voor merkprofessionals bespreken.

Lees meer

Dit is wat marketeers zeggen over reclames gebaseerd op offline gesprekken

Veel consumenten denken dat hun telefoon meeluistert voor gepersonaliseerde reclame. Maar hoe kijken Amerikaanse marketeers eigenlijk naar deze vorm van reclame? Samen met collega’s onderzochten we dit via een vragenlijst onder 74 marketeers. In deze blog lees je hun inzichten en verklaringen.

Lees meer

SWOCC zoekt nieuwe bureaumanager!

In deze functie staat coördinatie centraal.  De bureaumanager wordt verantwoordelijk voor het overzicht binnen de organisatie, waaronder de financiën, administratieve en organisatorische taken. In deze uitdagende, dynamische functie heb je een breed takenpakket en is elke dag anders.

Lees meer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.